Salta al contingut principal

Obrim els bancs de la P. Corona

 La P. (pobre) Corona i el rei dels Màmones 




Comentaris

  1. 28 visitants diu que han vist aquesta blog........ ... quants .... relats he de fer ? per fer creixer l'audiencia , e preguntava mentre veia a la tele al senyor que ha escrit un llibre e

    ResponElimina
  2. Que que en penso de la P. Corona , m'havien preguntat preguntat molta gent , irtalians , belgues, holandesos ... ES CACHONDO , VA EN MOTO " , ja mho deien els meus fills aquest tio es un Màmon , ja veures quan li donis un repas als seus MERITS

    preguntes ? ......

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

  Condona i comencem de nou d’abril 14, 2022   tres dies xerrades, activitats i tallers per condonadores potencials, persones , families, empreses, organismes i administracions la banca la primera que sh'hi ha pujat a la Ona enlairar Somnis d’abril 14, 2022   Somnis enlairar    Somnis      Esperances     Generositat compartida

No hi havien carrers als voltants el que hi havien eren nens i nenes

No hi havien carrers en 1956 ni en 1957 ni en el 1958 , ni en ......  Hi havia:  la falda de la muntanya,  la Plazoleta,  el Barranco i un castell dalt de tot  Als voltants van anant crean on viure , de la nada  El que hi havien era , nenes i nens  En el F6  del Senyor Alejandro i de la Senyora Dora ...... de la Senyora Maria i Joaquin  De la senyora Carmen i el Carlos  de la Txonita i el Pepe  de la Senyora Anita i el Senyor Francisco de la Ascen i el Salvador  de la Senyora Eulalia i el Senyor Pedro  de la Adelaida i el seu home  anavem al Castell i al Pico de l'Aguila , a buscar aigua a la mina de torre baro i a banyarnos (quan feiem campna ) al riu , al Besos