No hi havien carrers en 1956 ni en 1957 ni en el 1958 , ni en ...... Hi havia: la falda de la muntanya, la Plazoleta, el Barranco i un castell dalt de tot Als voltants van anant crean on viure , de la nada El que hi havien era , nenes i nens En el F6 del Senyor Alejandro i de la Senyora Dora ...... de la Senyora Maria i Joaquin De la senyora Carmen i el Carlos de la Txonita i el Pepe de la Senyora Anita i el Senyor Francisco de la Ascen i el Salvador de la Senyora Eulalia i el Senyor Pedro de la Adelaida i el seu home anavem al Castell i al Pico de l'Aguila , a buscar aigua a la mina de torre baro i a banyarnos (quan feiem campna ) al riu , al Besos
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada